Złoty Stok
50°26'52"N 16°52'56"E
(50.448047, 16.882224)
322 m n. p. m.
Stacja Złoty Stok powstała wraz ze zbudowaniem linii kolejowej z Kamieńca Ząbkowickiego w 1900 r. Była to prywatna kolej lokalna (Kleinbahn), której właścicielem był Hermann Güttler, do którego należała miejscowa kopalnia i huta arsenu. Było to rzadkim rozwiązaniem, bowiem większość kolei lokalnych należała do spółek z udziałem samorządów. Linia prowadziła ruch osobowy i towarowy do miejscowych zakładów i wapienników. Pierwotnie miała być przedłużona do Mąkolna, powstał także projekt połączenia jej z Javornikiem po czeskiej stronie. Ruch osobowy zawieszono w 1989 r., powódź w 1997 r. zniszczyła most nad Nysą Kłodzką w Byczeniu, w wyniku czego tory zostały rok później rozebrane. Od stacji odchodziły bocznice do huty arsenu, punktu załadunku materiałów wybuchowych i fabryki lontu. Zachował się ceglany budynek dworca z 1900 r.